O nás

  

 Našou neustálou snahou je, aby ste dosahovali úžasné výsledky vždy, keď príde na umývanie riadu a všetko, čo s tým súvisí.

Sme celosvetovo odporúčanou značkou číslo 1 pre umývačky riadu a pozíciu lídra v segmente produktov na automatické umývanie riadu zastávame viac ako 60 rokov.

Náš rad produktov značky Finish® odporúča viac firiem než produkty na umývanie riadu od akejkoľvek inej značky. Napĺňanie našej vízie sa ale ešte zďaleka neskončilo.

Aj naďalej sa budeme snažiť vylepšovať naše produkty tak, aby ste sa vy aj vaša rodina mohli tešiť z pohľadu na dokonale čistý a vyleštený riad aj v nadchádzajúcich rokoch.

Finish® je najväčšou značkou na svete pôsobiacou v segmente produktov na automatické umývanie riadu a našim cieľom je pomôcť ľuďom dosiahnuť maximálnu možnú čistotu používaného riadu.

Naša história

Spoločnosť Finish® je lídrom na globálnom trhu a má za sebou dlhú históriu uvádzania novátorských produktov v danom odvetví.

Spoločnosť bola založená americkou firmou Economics Laboratory v roku 1953 a značka Finish® bola prevzatá, keď J.A. Benckiser kúpil v roku 1987 divíziu Consumer Products spoločnosti Eco-lab Inc.

Začiatkom päťdesiatych rokov minulého storočia sa značne rozšírilo používanie plastového riadu, ktoré so sebou prinieslo širokú škálu problémov. Bežným problémom býval vznik škvŕn od kávy a vznik rôznych fľakov spôsobených pomalým sušením, a to pre nás znamenalo príležitosť prísť so správnym produktom. Spoločnosť Eco-Lab vyhodnotila prieskum zameraný na požiadavky zákazníkov, ktoré sa týkali umývania riadu, a uviedla dva produkty, ktoré sa stali hlavnými hráčmi v segmente produktov na umývanie riadu v domácnostiach: Electrasol® a nový prémiový produkt Finish®.

Finish® je v súčasnosti najväčšou značkou na svete v segmente produktov na automatické umývanie riadu.

Máme za sebou aj úspešné uvedenie mnohých novátorských produktov – od prvého biologického prášku v roku 1969, cez prvú dvojvrstvovú tabletu v roku 1995, až po dnes už preslávenú červenú tabletu Powerball v roku 1999 a prvú trojkomorovú lisovanú kapsulu v 21. storočí.

Naše produkty sa v súčasnosti predávajú vo viac ako 40 krajinách po celom svete.

Medzi hlavné trhy patria USA, Kanada, Veľká Británia, Taliansko a Nemecko a sme čoraz viac prítomní v rozvojových krajinách, ako aj na Strednom Východe, v Južnej Afrike a v Japonsku.

 

zdieľam: